Сторінки
Для учнів 👧👦
Для вчителя 👩🏫
31.01.22
30.01.22
19.01.22
17.01.22
14.01.22
13.01.22
Робоча картка "Основні віхи творчості й особливості світогляду Оноре де Бальзака"
07.01.22
Матеріали до уроку в 9 класі з теми "Реалізм".
1. Перегляньте презентацію.
04.01.22
КП для 10 класу на ІІ семестр (рівень стандарту)
10 клас
№ |
Дата |
Тема |
Ключові
компетентності |
Роман XIX ст. |
|||
1 |
|
Творчий
шлях Стендаля, його внесок у скарбницю
психологічної прози XIX ст. |
1: пояснює суть поняття «роман»; 3: установлює причиново-наслідкові зв’язки між
типовими характерами й типовими обставинами їх формування; 4: коментує та аналізує різні
інтерпретації та оцінки критиків щодо прочитаних романів; 5: використовує цифрові технології для створення презентацій за
прочитаними творами; 6: використовує словники, довідники для
здобуття теоретичних знань про розвиток жанру роману; 7: створює обкладинку або рекламу улюбленого
роману, коментує свій задум; 8: аналізує вплив соціуму на особистість; висловлює власну думку щодо суспільних і моральних питань, порушених у прочитаних творах; 9: зіставляє прочитані твори з екранізаціями, ілюстраціями тощо, критично оцінює їх. |
2 |
|
Конфлікт
молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». |
|
3 |
|
Образ
Жульєна Сореля. Зображення соціального середовища у творі. Символіка |
|
4 |
|
Розвиток мовлення. Інстаграм
(Фейсбук)-сторінка Жульєна Сореля. |
|
5 |
|
Ідейно-естетичні погляди і творчий
шлях митця. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману. |
|
6 |
|
Проблема
краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». |
|
7 |
|
Розвиток мовлення. Усний твір «Еволюція
образу Доріана Грея». |
|
8 |
|
Система
образів. Роль фантастики у творі. Символіка. |
|
9 |
|
Контрольна робота. Твір-роздум на одну із запропонованих тем за романами Стендаля та О. Уайльда. |
|
Перехід
до модернізму. Взаємодія символізму і імпресіонізму в ліриці |
|||
10 |
|
Модернізм
як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм,
неоромантизм. |
1: знає та інтерпретує українські переклади творів поетів; 2: читає й інтерпретує оригінали віршів іноземною мовою; 3: визначає у прочитаних творах символи,
створює їхні графічні зображення, тлумачить
їх; 4: cкладає тези (лекції вчителя
чи власного виступу); 5: здійснює (за допомогою цифрових технологій) пошуково-дослідницьку діяльність
у літературній царині; 6: використовує літературознавчі словники, енциклопедії та інші види джерел; 7: навчається цінувати власну свободу, ініціативність, обстоює власні позиції; 8: доводить значення краси мистецтва для розвитку особистості сучасної людини й
світу; 9: усвідомлює зв’язок літератури й живопису, літератури й музики на етапі раннього
модернізму; 10: визначає засоби художньої виразності для створення пейзажів у ліриці й
образотворчому мистецтві. |
11 |
|
Ш. Бодлер – пізній романтик і
зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи,
символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. |
|
12 |
|
Естетичні погляди Поля Верлена у вірші «Поетичне мистецтво».
Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність,
музичність, живописність лірики. |
|
13 |
|
Художнє
новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
«Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». |
|
Драматургія
кінця ХІХ – початку ХХ століття |
|||
14 |
|
М. Метерлінк
як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. |
1: пояснює значення назви твору у зв’язку з його ідейно-художнім змістом; 3: установлює причиново-наслідкові зв’язки між мотивами та діями героїв; 4: знаходить у творі образи та символи, пов’язані зі світом природи та людської
діяльності, розкриває їхній зміст і
роль у тексті; 5: складає план тексту (простий, складний, цитатний); 6: використовує додаткову літературу, пошукові системи для отримання нових знань; 7: пропонує власні ідеї щодо розв’язання питань, порушених у творах «нової
драми»; 8: усвідомлює взаємозв’язок між розвитком суспільства і літературою; 9: зіставляє літературні твори з їхніми екранізаціями та театральними виставами. |
15 |
|
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених
зв’язків у драмі-феєрії Моріса Метерлінка «Синій птах». Особливості розвитку
сюжету. Роль фантастики. |
|
16 |
|
Символіка
образів. Трактування фіналу. |
|
Сучасна
література в юнацькому читанні |
|||
17 |
|
Значення
творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі
«Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл
існування». |
1: висловлює враження
щодо прочитаного зв’язною українською мовою;
2: користується іноземними порталами й виданнями сучасної літератури; 3: виявляє здатність до абстрактного мислення; установлює причиново-наслідкові
зв’язки між подіями художнього твору, етапами еволюції героя (героїні), змінами ставлення до нього (неї) інших
персонажів; 4: здійснює пошукову діяльність, словесно оформлює
результати дослідження; 5: використовує інтернет-ресурси
для отримання нових знань; 6: самостійно
визначає власну читацьку траєкторію; 7: створює рекламу, рецензію улюблених сучасних творів; 8: виявляє актуальні проблеми сучасного світу в прочитаних творах; 9: сприймає твори сучасної літератури в контексті культури країни, яку репрезентує художній твір; 10:осмислює цінність життя; усвідомлює переваги й ризики
інформаційної доби для особистості. |
18 |
|
Система
образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи
світової культури у творі. Ознаки роману-притчі. |
|
19 |
|
Позакласне читання. Йоанна Яґелло «Кава з кардамоном». Проблема батьків і дітей. |
|
20 |
|
Контрольна робота. Перехід до модернізму.
Взаємодія символізму і імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця ХІХ –
початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні. Тест. |
|
21 |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|