На заключному етапі вивчення поезії Гете можна запропонувати роботу в групах.
Група І (художники): шукають цитати на тему «Світ кольорів в творчості поета».
Група ІІ (музиканти): шукають цитати на тему «Світ звуків у творчості поета».
Група ІІІ (парфумери): шукають цитати на тему «Світ ароматів у творчості поета».
Група IV (хореографи): шукають цитати на тему «Світ рухів, дій у творчості поета».
Група V (кулінари): шукають цитати на тему «Світ смаків у творчості поета».
Група ІІ (музиканти): шукають цитати на тему «Світ звуків у творчості поета».
Група ІІІ (парфумери): шукають цитати на тему «Світ ароматів у творчості поета».
Група IV (хореографи): шукають цитати на тему «Світ рухів, дій у творчості поета».
Група V (кулінари): шукають цитати на тему «Світ смаків у творчості поета».
Можливі варіанти відповідей учнів:
Світ кольорів в творчості Гете: "барвисті квіти", "світлий чар", "злото ранніх нагірних хмар",
"верби сивіють"...
Світ звуків у творчості Гете : "сміється природа", "спів мій", "пташині хори", "вітер колише в гаю гілля", "вітати, співати", "хлопчик бідний кричить"...
Світ ароматів у творчості Гете: "барвисті квіти по всіх лугах", "твій подив свіжим лугам, полям"...
Світ рухів, дій у творчості Гете: "вгорни небо твоє", "хлопчак, що толочить будяки", "влучай у дуби й верхів'я гір", "звертав свої заблудлі очі до сонця", "мчить у час нічний", "малого тулить і гріє він"...