Сторінки

Для учнів 👧👦

Для вчителя 👩‍🏫

06.09.21

КТП для 7 класу (з наскрізними лініями та ключовими компетентностями)

 

Календарно-тематичне планування

із зарубіжної літератури

для учнів 7 класу

на І семестр 2021-2022 навчального року

учителя зарубіжної літератури

_________________________________

__________________________________

 

Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Схвалено на засіданні методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (протокол №      від                 )

 

Умовні позначення

Наскрізні лінії:

«Екологічна безпека і сталий розвиток» - НЛ-1

«Громадянська відповідальність» - НЛ-2

«Здоров’я і безпека» - НЛ-3

«Підприємливість і фінансова грамотність» - НЛ-4

 

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – 1

Спілкування іноземними мовами – 2

Математична компетентність – 3

Основні компетентності у природничих науках і технологіях – 4

Інформаційно-цифрова компетентність – 5

Уміння вчитися впродовж життя – 6

Ініціативність і підприємливість – 7

Соціальна та громадянська компетентність – 8

Обізнаність і самовираження у сфері культури – 9

Екологічна грамотність і здорове життя - 10

Дата

Тема

Наскрізні лінії

Ключові

компетентності

Учень/учениця:

Вступ

 

1.                   

Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. 

усвідомлює багатство української мови, яка є засобом міжкультурного спілкування (НЛ-2)

1, 4, 6, 8,

2.                   

Переклад і переспів.

усвідомлює багатство української мови, яка є засобом міжкультурного спілкування (НЛ-2)

1, 4, 6, 8, 9

Билини та балади

 

3.                   

Билина як жанр. Основні цикли билин. Реальність і художня вигадка в билині «Ілля Муромець і Соловей Розбійник». Елементи фольклору

поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2)

1, 2, 3, 6, 8, 9

4.                   

Ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей Розбійник». Утілення людських чеснот в образах героїв билин.

поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2)

1, 2, 3, 6, 8, 9

5.                   

Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади про Робіна Гуда.

самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3)

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

6.                   

Ідеї свободи і служіння народові в баладі «Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда.

самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3)

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

7.                   

Моральні уроки балади «Король Лір і його дочки». Король Лір як вічний образ.

поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності (НЛ-2)

1, 3,4, 5, 6, 8, 9

8.               

Літературна балада. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Виразне читання та аналіз балади.

самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3)

1, 3, 4, 6, 8, 9

9.               

Розвиток мовлення . Письмовий твір-характеристика Делоржа.

1, 9

10.               

А.Міцкевич «Світязь». Утвердження героїзму, любові до батьківщини.

поважає загальнолюдські чесноти,  героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2)

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

11.               

Символічні образи балади «Світязь». Елементи фольклору у творі.

поважає загальнолюдські чесноти,  героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2)

 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

12.               

Роберт Льюїс Стівенсон. «Вересковий мед». Уславлення подвигу в непримиренній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи  у творі

поважає загальнолюдські чесноти,  героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2)

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

13.               

Контрольна робота. Билини і балади. Тест.

1, 9

Історичне минуле в літературі

14.               

В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».

цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2)

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

15.               

Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу

цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2)

1, 3, 4, 5, 6, 7,8, 9

16.               

Образи Бріана де Буагільбера, принца Джона,Фрон де Бефа, Моріса де Брасі.

висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу (НЛ-3)

1, 3, 4, 5, 6, 7,8, 9

17.               

Розвиток мовлення. Усна порівняльна характеристика образів Ровени та Ребекки.

висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу (НЛ-3)

1, 9

18.               

Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор у творі.

усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля досягнення мети (НЛ-4)

1, 4, 6, 8

19.               

Друга світова війна в європейській поезії.  (К. І. Галчинський «Лист із полону»,  А. Маргул-Шпербер

«Про назву концтабору Бухенвальд»).

цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2)

1, 2, 5, 8, 9

20.               

В. Биков – автор повісті «Альпійська балада» Особливості сюжету і композиції повісті «Альпійська балада».

цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2)

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

21.               

 Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства.

цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2)

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

22.               

Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому

усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля досягнення мети (НЛ-4

1, 6, 7

23.               

Контрольна робота. Твір-роздум за романом В. Скотта,  повістю В. Бикова на одну із запропонованих тем.

1, 9

              Духовне випробування людини

24.               

Джеймс Олдрідж – автор оповідання  «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками і дітьми в творі.

аналізує трагічні наслідки ризикованого втручання людини у світ природи (НЛ-1)

1, 3, 4, 6, 8, 9, 10

25

Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. Утвердження сімейних цінностей.

набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення , усвідомлює цінність родинних стосунків (НЛ-2)

1, 3, 4, 6, 8, 9, 10

26

Протистояння і примирення Сходу і Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв.

висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу (НЛ-3)

1, 2, 6, 9

27

Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.

набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення (НЛ-2)

1, 2, 6, 9

28

Виразне читання напам’ять вірша Кіплінга «Якщо».

1, 2, 9

29

Позакласне читання. Тема виживання підлітка в світі в повісті А. Гавальди «35 кіло надії».

набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення (НЛ-2)

1, 3, 4, 6, 8, 9

30

Позакласне читання. Проблематика повісті

А. Гавальди  «35 кіло надії».

усвідомлює цінність родинних стосунків (НЛ-2)

1, 3, 4, 6, 8, 9

31

Контрольна робота. Духовне випробування людини. Тест.

1, 9

32.               

Повторення і узагальнення вивченого у І семестрі.

1, 6, 7, 8

                                                                                          Учитель ____ ________________________  

                                                                                        Погоджено __________________________

                                                                                       Директор ___ ________________________