Календарно-тематичне планування
із зарубіжної літератури
для учнів 7 класу
на І семестр 2021-2022 навчального року
учителя зарубіжної літератури
_________________________________
__________________________________
Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Схвалено на засіданні методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (протокол № від )
Умовні позначення
Наскрізні лінії:
«Екологічна безпека і сталий розвиток» - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров’я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість і фінансова грамотність» - НЛ-4
Ключові компетентності:
Спілкування державною мовою – 1
Спілкування іноземними мовами – 2
Математична компетентність – 3
Основні компетентності у природничих науках і технологіях – 4
Інформаційно-цифрова компетентність – 5
Уміння вчитися впродовж життя – 6
Ініціативність і підприємливість – 7
Соціальна та громадянська компетентність – 8
Обізнаність і самовираження у сфері культури – 9
Екологічна грамотність і здорове життя - 10
№ |
Дата |
Тема |
Наскрізні лінії |
Ключові компетентності |
Учень/учениця: |
||||
Вступ |
|
|||
1. |
Оригінал і переклад. Види
перекладів, специфіка художнього перекладу. |
усвідомлює багатство української мови, яка є засобом міжкультурного
спілкування (НЛ-2) |
1, 4, 6, 8, |
|
2. |
Переклад і переспів. |
усвідомлює багатство української мови, яка є засобом міжкультурного
спілкування (НЛ-2) |
1, 4, 6, 8, 9 |
|
Билини та балади |
|
|||
3. |
Билина як жанр. Основні цикли
билин. Реальність і художня вигадка в билині «Ілля Муромець і Соловей
Розбійник». Елементи фольклору |
поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість
вітчизні (НЛ-2) |
1, 2, 3, 6, 8, 9 |
|
4. |
Ідеал воїна-захисника в билині
«Ілля Муромець і Соловей Розбійник». Утілення людських чеснот в образах
героїв билин. |
поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість
вітчизні (НЛ-2) |
1, 2, 3, 6, 8, 9 |
|
5. |
Балада як жанр фольклору та
літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади про Робіна Гуда. |
самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
6. |
Ідеї свободи і служіння
народові в баладі «Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника
Робіна Гуда. |
самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
7. |
Моральні уроки балади «Король
Лір і його дочки». Король Лір як вічний образ. |
поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності (НЛ-2) |
1, 3,4, 5, 6, 8, 9 |
|
8. |
Літературна балада. Йоганн
Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Виразне читання та аналіз балади. |
самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3) |
1, 3, 4, 6, 8, 9 |
|
9. |
Розвиток мовлення
. Письмовий твір-характеристика Делоржа. |
1, 9 |
||
10. |
А.Міцкевич «Світязь».
Утвердження героїзму, любові до батьківщини. |
поважає загальнолюдські чесноти,
героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
11. |
Символічні образи балади
«Світязь». Елементи фольклору у творі. |
поважає загальнолюдські чесноти,
героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
12. |
Роберт Льюїс Стівенсон.
«Вересковий мед». Уславлення подвигу в непримиренній боротьбі з іноземними
загарбниками. Фольклорні елементи у творі |
поважає загальнолюдські чесноти,
героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
13. |
Контрольна робота. Билини і
балади. Тест. |
1, 9 |
||
Історичне минуле в літературі |
||||
14. |
В. Скотт – засновник
історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». |
цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
15. |
Утілення в образі Айвенго
кодексу лицаря, художні засоби створення образу |
цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2) |
1, 3, 4, 5, 6, 7,8, 9 |
|
16. |
Образи Бріана де Буагільбера,
принца Джона,Фрон де Бефа, Моріса де Брасі. |
висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу
(НЛ-3) |
1, 3, 4, 5, 6, 7,8, 9 |
|
17. |
Розвиток мовлення. Усна
порівняльна характеристика образів Ровени та Ребекки. |
висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу
(НЛ-3) |
1, 9 |
|
18. |
Історичний колорит твору та
засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор у творі. |
усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля
досягнення мети (НЛ-4) |
1, 4, 6, 8 |
|
19. |
Друга світова
війна в європейській поезії. (К. І. Галчинський «Лист із
полону», А. Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»). |
цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2) |
1, 2, 5, 8, 9 |
|
20. |
В. Биков –
автор повісті «Альпійська балада» Особливості сюжету і композиції повісті
«Альпійська балада». |
цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
21. |
Образи Івана Терешка і
Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. |
цінує любов до ближнього, вияв патріотизму (НЛ-2) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
22. |
Гуманістичний зміст повісті.
Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому |
усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля
досягнення мети (НЛ-4 |
1, 6, 7 |
|
23. |
Контрольна робота. Твір-роздум
за романом В. Скотта, повістю В.
Бикова на одну із запропонованих тем. |
1, 9 |
||
Духовне
випробування людини |
||||
24. |
Джеймс Олдрідж –
автор оповідання «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками і
дітьми в творі. |
аналізує трагічні наслідки ризикованого втручання людини у світ природи
(НЛ-1) |
1, 3, 4, 6, 8, 9, 10 |
|
25 |
Образи Бена і Деві,
художні засоби їхнього створення. Утвердження сімейних цінностей. |
набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення , усвідомлює цінність
родинних стосунків (НЛ-2) |
1, 3, 4, 6, 8, 9, 10 |
|
26 |
Протистояння і
примирення Сходу і Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у
творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв. |
висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу
(НЛ-3) |
1, 2, 6, 9 |
|
27 |
Проблема духовного
випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…».
Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея. |
набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення (НЛ-2) |
1, 2, 6, 9 |
|
28 |
Виразне читання
напам’ять вірша Кіплінга «Якщо». |
1, 2, 9 |
||
29 |
Позакласне читання. Тема виживання
підлітка в світі в повісті А. Гавальди «35 кіло надії». |
набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення (НЛ-2) |
1, 3, 4, 6, 8, 9 |
|
30 |
Позакласне читання. Проблематика
повісті А. Гавальди «35 кіло надії». |
усвідомлює цінність родинних стосунків (НЛ-2) |
1, 3, 4, 6, 8, 9 |
|
31 |
Контрольна
робота. Духовне випробування людини. Тест. |
1, 9 |
||
32. |
Повторення і узагальнення
вивченого у І семестрі. |
1, 6, 7, 8 |
Погоджено __________________________
Директор ___ ________________________