Сторінки

Для учнів 👧👦

Для вчителя 👩‍🏫

07.09.21

КТП для 8 класу (з наскрізними лініями і ключовими компетентностями)

 

Календарно-тематичне планування

із зарубіжної літератури

для учнів 8 класу

на І семестр 2021-2022 навчального року

учителя зарубіжної літератури

_________________________________

__________________________________

 

Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Схвалено на засіданні методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (протокол №      від    )             

 

Умовні позначення

Наскрізні лінії:

«Екологічна безпека і сталий розвиток» - НЛ-1

«Громадянська відповідальність» - НЛ-2

«Здоров’я і безпека» - НЛ-3

«Підприємливість і фінансова грамотність» - НЛ-4

 

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – 1

Спілкування іноземними мовами – 2

Математична компетентність – 3

Основні компетентності у природничих науках і технологіях – 4

Інформаційно-цифрова компетентність – 5

Уміння вчитися впродовж життя – 6

Ініціативність і підприємливість – 7

Соціальна та громадянська компетентність – 8

Обізнаність і самовираження у сфері культури – 9

Екологічна грамотність і здорове життя - 10

Тема

Наскрізні лінії

Ключові компетент-

ності

Дата

Учень/учениця:

Вступ

1.        

 Література і культура.

усвідомлює розмаїття культур різних країн, місце української літератури у світовому історико-літературному процесі (НЛ-2)

1, 6, 8

 

2

Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Літературний процес.

усвідомлює розмаїття культур різних країн, місце української літератури у світовому історико-літературному процесі (НЛ-2)

1, 6, 8

 

Священні книги людства як пам'ятки культури і джерело літератури

3.                   

Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів.

обґрунтовує взаємозв’язок людини з природою (НЛ-1)

1, 6, 8, 9

 

4.                   

Веди (огляд). Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності II-I тис. до н. е. Образи ведійської міфології. Космогонічні міфи Вед.

обґрунтовує взаємозв’язок людини з природою (НЛ-1)

1, 3, 6, 8, 9

 

5.                   

Коран (огляд). Коран – головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя.  

обґрунтовує взаємозв’язок людини з природою (НЛ-1)

1, 3, 6, 8, 9

 

6.                   

Біблія як основа двох релігій – юдейської і християнської. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники.

розуміє спільні для різних народів морально-етичні принципи, розрізняє поняття добра і зла(НЛ-2)

1, 3, 6, 8, 9

 

7.                   

Старий Заповіт. Створення світу. Каїн і Авель. Ключові ідеї та образи Старого Заповіту. 10 заповідей. Морально-філософський зміст.

розуміє спільні для різних народів морально-етичні принципи, розрізняє поняття добра і зла(НЛ-2)

1, 3, 6, 8, 9

 

8.                   

Новий Заповіт (Євангеліє). Ключові ідеї та образи Нового Заповіту.

розуміє спільні для різних народів морально-етичні принципи, розрізняє поняття добра і зла(НЛ-2)

1, 3, 6, 8, 9

 

9.                   

Розвиток мовлення . Усний твір

«Мудрість та повчальність євангельських притч».

розуміє спільні для різних народів морально-етичні принципи, розрізняє поняття добра і зла(НЛ-2)

1, 9

 

10.          

Контрольна робота. Твір-роздум за священними книгами людства на одну із запропонованих тем.

1,9

 

Античність

11.               

Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури.

усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля досягнення мети (НЛ-4)

1, 3, 5, 6, 8, 9

 

12.               

Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів. Міфологічна основа героїчного епосу. Міфи троянського циклу.

розуміє необхідність гармонійного співіснування людини і природи (НЛ-1)

1, 6, 8, 9

 

13.               

Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. «Іліада» (огляд). Гуманістичний зміст твору. Катарсис.

усвідомлює війну як катастрофу (НЛ-1)

1, 3, 6, 8, 9

 

14.               

«Двобій Ахілла і Гектора». «Пріам у Ахілла». Образи Ахілла і Гектора.

наводить приклади героїзму та самопожертви заради захисту рідної землі, шанує сімейні традиції, усвідомлює взаємозв’язок між ухваленим рішенням та його наслідками (НЛ-4)

1, 3, 6, 8, 9

 

15.               

Розвиток мовлення.  Письмовий твір «Порівняльна характеристика Ахілла і Гектора».

1,9

 

16.               

Особливості розвитку  і види лірики в Давній Греції.  

Тіртей «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція. 

усвідомлює підступність стратегії завойовників (НЛ-4)

1, 6, 8, 9

 

17.               

Сапфо  «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…). Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань.

висловлює судження про цінність життя, гармонійну красу людини (НЛ-3)

1, 6, 8, 9

 

18.               

Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні жанри давньогрецької лірики – трагедія і комедія.

усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля досягнення мети (НЛ-4

1, 3, 4, 5, 6, 8, 9

 

19.               

Значення  творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Утілення міфу про Прометея у трагедії «Прометей закутий». Основний конфлікт трагедії.

висловлює судження про цінність життя, гармонійну красу людини (НЛ-3)

1, 3, 6, 8,9

 

20.               

Давньоримська література. Поема Вергілія «Енеїда» як літературна обробка легенди про троянця Енея — засновника Рима. Образ Енея.

наводить приклади героїзму та самопожертви заради захисту рідної землі, шанує сімейні традиції(НЛ-4)

1, 3, 6, 7,8, 9

 

21.               

Квінт Горацій Флакк «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення митця у творі.

висловлює судження про цінність життя, гармонійну красу людини (НЛ-3)

1, 6, 8, 9

 

22.               

Публій Овідій Назон. Життя та творчість поета. Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у «Сумних елегіях» .

висловлює судження про цінність життя, гармонійну красу людини (НЛ-3)

1, 6, 8, 9

 

23.     

Контрольна робота. Античність. Тест.

1, 9

 

Середньовіччя

24.               

Середньовіччя як доба, її хронологічні межі й специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур.

усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля досягнення мети (НЛ-4)

1, 3, 5, 6, 8, 9

 

25.               

Творчість Лі Бо та Ду Фу. Аналіз віршів.

цінує красу природи, сприймає людину як частку навколишнього світу (НЛ-1)

1, 6, 8, 9

 

26.               

Омар Хайям (бл. 1048–після 1122). Рубаї. Лаконізм і  місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма.

розуміє вплив позитивного мислення на відновлення душевної рівноваги (НЛ-3)

1, 6, 8, 9

 

27.          

 «Пісня про Роланда» (X ст.).  Історична основа твору й поетичне переосмислення в ньому реальних подій.

усвідомлює вплив історичних подій на долю людини (НЛ-2)

1, 5, 6, 8, 9

 

28.               

Патріотичні ідеї в «Пісні про Роланда». Образна система (Роланд, Ганелон, Карл та ін.). Елементи фольклору. Особливості поетичної мови твору.

висловлює судження щодо активної громадської позиції (НЛ-2)

1, 5, 6, 8, 9

 

29.     

Аліг’єрі Данте. Утілення в сонеті 11 краси високого почуття кохання.

розуміє вплив позитивного мислення на відновлення душевної рівноваги (НЛ-3)

1, 6, 8, 9

 

30.     

Контрольна робота. Середньовіччя. Тест.

1, 9

 

31

Позакласне читання. Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем)  та її учні: два погляди на один світ.

критично осмислює методи досягнення мети (НЛ-4)

1, 3, 5, 6, 8, 9

 

32

Позакласне читання. Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі.

Усвідомлює важливість креативних рішень для самореалізації (НЛ-4)

1, 3, 5, 6, 8, 9

 

 

                                                                                         Учитель ____ ________________________  

                                                                                        Погоджено __________________________

                                                                                       Директор ___ ________________________