5 - 7 класи
Види навчальної діяльності на уроках зарубіжної літератури в 5-7 класах НУШ
• Аналіз будови тексту.
• Аудіювання.
• Визначення ключових слів у тексті.
• Визначення мікротем і тематичних речень.
• Виконання проєкту / вікторини з теми.
• Відповіді на запитання за змістом прочитаного/почутого.
• Добір прислів’їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею
твору.
• З’ясування лексичного значення слова за довідником із метою правильного його вживання в
реченні.
• Записування аудіоповідомлення для соцмереж.
• Зіставлення прочитаного із зображеним на малюнку.
• Зміна форми подання інформації.
• Імітування мовленнєвої взаємодії в чаті.
• Інсценування твору, що містить діалог.
• Лист до літературного героя.
• Міркування та відповіді на запитання за змістом почутого, прочитаного.
• Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом.
• Написання дописів для соцмереж.
• Написання есе, оповідання, твору-роздуму, твору-розповіді, твору-опису.
• Написання плану до тексту.
• Обговорення актуальності, жанрово-родової належності почутого тексту (зокрема художнього
тексту, медіатексту), ідейно-тематичних та загальних естетичних особливостей, зв’язку тексту із
ситуацією спілкування та художнього тексту з певною епохою, творчістю митця.
• Письмовий переказ (докладний, вибірковий) тексту.
• Підготовка рекламних роликів та літературних білбордів, буктрейлерів, презентацій, колажів,
лепбуків, пазлів, ментальних карт, коміксів.
• Розповідь за запропонованою опорною схемою, таблицею, малюнком.
• Складання анкети головного героя, цитатних характеристик, конспекту, рецензії, анотації.
• Складання діалогів персонажів, усних повідомлень.
• Складання оповідання (казки) за прислів’ям.
• Складання плану.
• Складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника).
• Складання тексту вітальної листівки герою / письменнику.
• Створення віртуальних сторінок письменників у соціальних мережах, акаунтів літературних
персонажів, листів-звернень, відеолистів.
• Створення власного медійного продукту за прочитаним (мультфільм, театральна сценка,
відеоролик, блог тощо).
• Створення повідомлення на основі вивченого параграфу, художнього тексту.
• Створення проєктів літературознавчої тематики.
• Створення тексту на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо).
• Твір-характеристика персонажа.
• Творче читання в ролях.
• Тлумачення лексичного значення слів і фразеологізмів.
• Уведення власних описів в інтер’єр, портрет, пейзаж у представленому творі.
• Усне повідомлення на літературознавчу тему.
• Усний переказ.
• Читання текстів різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб (оглядово,
вибірково, вголос, мовчки тощо) з дотриманням правил орфоепії, їх аналіз.
Та інші види діяльності на розсуд учителя / учительки.
8 - 11 класи
https://drive.google.com/file/d/1gbveq8lEg40kGpNKwadc26cUP3z9FdPw/view?pli=1