| № | Дата | Тема | Адаптований зміст (ООП 4 рівня) | Форми роботи та оцінювання | 
| 1 | 04.09 | Вступ. Література як мистецтво слова.                             |  Ознайомлення
  з поняттям «література», «мистецтво слова».          | Бесіда з ілюстраціями (книжки, герої). Просте
  запитання: «Які книжки ти знаєш?». | 
| 2 | 11.09 | Художній образ.                                                  | Пояснення, що таке образ у літературі (герой,
  природа, предмет). | Робота з картинками: «Хто герой?». Усні відповіді з
  опорою на малюнки.                        
   | 
| 3 | 18.09 | Поняття про міф.
  Групи міфів.                                 | Короткий огляд (створення світу, герої, календарні
  міфи).         | Слухання
  коротких уривків. Завдання: з’єднати героя і його дію (наприклад, Геракл —
  подвиг).    | 
| 4 | 25.09 | Міф про Прометея                                                | Титан Прометей — друг людей.                                      | ПО ГР1: Аудіювання уривку з міфу. Завдання:
  відповісти на прості запитання після слухання. | 
| 5 | 02.10 | Міфи про Геракла (Критський бик).                                | Подвиг сьомий. Геракл як сильний і мужній
  герой.                  | | Малюнок «Геракл і бик». Завдання: переказати, що
  зробив герой.                                
   | 
| 6 | 09.10 | Дедал і Ікар.
  Міф про митців.                                    | Головні події: політ, падіння Ікара.                              | ПО: Читання мовчки уривку з міфу. Завдання:
  позначити, хто з героїв злетів, хто впав.     
   | 
| 7 | 16.10 | Підсумкова
  робота. ГР1. Аудіювання.                              | Перевірка розуміння прослуханих уривків із
  міфів.                 | Завдання у формі тесту (слухання + вибір правильної
  відповіді).                               
   | 
| 8 | 23.10 | Підсумкова робота. ГР2. Читання мовчки.                         | Перевірка розуміння простих уривків (міфи).                       | Завдання: прочитати уривок і вибрати малюнок/слово,
  яке відповідає змісту.                    
   | 
| 9 | 06.11 | Ж.Верн
  «П’ятнадцятирічний капітан» (2–3 розділи).               | Знайомство з образом Діка Сенда. Тема духовного
  випробування.     | Слухання
  уривків, бесіда. Завдання: вибрати «що зробив герой — правильно чи ні».                | 
| 10 | 13.11 | Дік Сенд і його
  друзі. Дік Сенд і Негоро.                     
   | Характеристика
  героїв (добрий/поганий).                           |  ПО ГР4:
  Дослідження мовлення (короткий уривок). Завдання: визначити, хто говорить
  (герой). | 
| 11 | 20.11 |  Проблема рабства в романі.                                      | Пояснення, що рабство — це неволя.                                | Бесіда. Завдання: відповісти на просте запитання «Чому
  це погано?».                           
   | 
| 12 | 27.11 | Образи природи, ідея її пізнання.                                | Природа як друг і випробування.                                   | ПО ГР3: Письмове висловлення — 2–3 речення про
  ставлення до вчинку героя.                 
   | 
| 13 | 04.12 | Підсумкова робота. ГР3. Письмовий твір «Мій
  улюблений персонаж». | Учень пише короткий твір (3–4 прості речення).                    | Письмове завдання з опорами (схема: «Мій герой… Він…
  Я думаю…»).                              
   | 
| 14 | 11.12 | Підсумкова робота. ГР4. Дослідження мовлення
  вивчених творів. | Робота з уривками (впізнати героя/мовлення).                      | Завдання у спрощеній формі (підкреслити, хто
  говорить).                                         | 
| 15 | 18.12 | Повторення та
  узагальнення І семестру                                                                   | Підсумок: які герої та твори вивчили.                             | Гра «Назви героя за малюнком», короткі усні
  відповіді. | 
