19.09.21
17.09.21
12.09.21
09.09.21
08.09.21
КТП для 9 класу (з наскрізними лініями та ключовими компетентностями)
Календарно-тематичне планування
із зарубіжної літератури
для учнів 9 класу
на І семестр 2021-2022 навчального року
учителя зарубіжної літератури
_________________________________
__________________________________
Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Схвалено на засіданні методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (протокол № від )
Умовні позначення
Наскрізні лінії:
«Екологічна безпека і сталий розвиток» - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров’я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість і фінансова грамотність» - НЛ-4
Ключові компетентності:
Спілкування державною мовою – 1
Спілкування іноземними мовами – 2
Математична компетентність – 3
Основні компетентності у природничих науках і технологіях – 4
Інформаційно-цифрова компетентність – 5
Уміння вчитися впродовж життя – 6
Ініціативність і підприємливість – 7
Соціальна та громадянська компетентність – 8
Обізнаність і самовираження у сфері культури – 9
Екологічна грамотність і здорове життя - 10
№ |
Тема |
Наскрізні лінії |
Ключові компетент- ності |
Дата |
Учень/учениця: |
||||
Вступ |
|
|||
1 |
Літературні жанри і
стилі. Перехідні явища в літературі. |
усвідомлює зв’язок різних ознак
культурного, соціального,технологічного розвитку людства (НЛ-1) цінує спільну працю,
громадянську ініціативу (НЛ-2) |
1, 3,6,8,9 |
|
Просвітництво |
|
|||
2 |
Історичні
умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й
культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький
реалізм, сентименталізм). |
усвідомлює важливість креативності та переваги спільної діяльності задля
досягнення мети (НЛ-4) |
1,3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
3 |
Джонатан
Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія створення роману. Просвітницькі
ідеї у романі «Мандри Лемюеля Гуллівера». |
осмислює значення безпечної
поведінки в критичних ситуаціях (НЛ-3) |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
4 |
Образ Гуллівера як втілення
концепції нової людини. |
ставить перед собою мету й
системно працює для її реалізацією (НЛ-4) |
1, 6, 8,9 |
|
5 |
Жанрова
своєрідність роману Свіфта. Засоби комічного. Езопова мова. |
розуміє роль ініціативи в
суспільстві (НЛ-3) |
1, 3, 5, 6, 8 |
|
6 |
Розвиток мовлення. Твір-роздум у публіцистичному стилі за романом Д. Свіфта на одну із запропонованих тем. |
1, 9 |
|
|
7 |
Роль Й.В.
Ґете в історії Просвітництва. Ідея кохання і щастя у «Травневій пісні»,
ознаки фольклору. Нове розуміння природи у ліриці Й.В.
Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». |
усвідомлює особисту
відповідальність за стан навколишнього середовища (НЛ-1) |
1, 6, 8, 10 |
|
8 |
Волелюбні
мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ
Прометея. |
ставить перед собою мету й
системно працює для її реалізацією (НЛ-4) |
1, 6, 8, 9 |
|
9 |
Просвітницька
ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору,
який став гімном Євросоюзу. |
розуміє роль ініціативи в
суспільстві (НЛ-3) |
1, 2, 6, 8, 9 |
|
10 |
Виразне
читання напам’ять вірша «До радості» |
1, 9 |
|
|
11 |
Контрольна
робота. Вступ. Просвітництво. Тест. |
1,9 |
|
|
Романтизм |
|
|||
12 |
Історичні,
естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Специфіка німецького
романтизму і творчість Г.
Гейне. «Книга пісень» Г. Гейне. |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1) |
1, 3, 6, 8, 9 |
|
13 |
Утілення високого почуття
кохання у віршах Г. Гейне («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо
мною…», «Коли розлучаються двоє…»). Особливості поетичної мови
творів. |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1) |
1, 3, 6, 8, 9, 10 |
|
14 |
Виразне читання напам’ять
вірша Г. Гейне «Не знаю, що стало зо мною…» |
1, 9 |
|
|
15 |
Вплив
творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і
дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона
(«Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…»). |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1) |
1, 2, 3, 6, 8, 9, 10 |
|
16 |
Українська
тема в поемі Байрона «Мазепа». |
визначає тактику поведінки в
небезпечних ситуаціях (НЛ-3) |
1, 2, 4, 5, 6, 8, 9 |
|
17 |
Розвиток мовлення. Усна
характеристика літературного героя. Образ Мазепи. |
оцінює проблему і відповідно до
цього ухвалює рішення (НЛ-4) |
1, 9 |
|
18 |
Контрольна робота. Твір-роздум
за поемою Байрона «Мазепа» на одну із запропонованих тем. |
1, 9 |
|
|
Взаємодія романтизму і реалізму |
|
|||
19 |
Значення творчості О. С.
Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його
лірики. |
оцінює проблему і відповідно до
цього ухвалює рішення (НЛ-4) |
1, 4, 6, 8, 9 |
|
20 |
Тема
призначення мистецтва і кохання у віршах О.Пушкіна («Я пам’ятник собі
поставив незотлінний…», «Я пам’ятаю мить чудову…», «Я вас кохав…») |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1 |
1, 2, 6, 8, 9 |
|
21 |
Взаємодія романтизму і реалізму
в романі «Євгеній Онєгін». |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1 |
1, 2, 6, 8, 9 |
|
22 |
Реалістичне висвітлення
романтичних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу
мрії та дійсності тощо) і образів (Онєгін, Тетяна, Ленський, Ольга). Дзеркальна композиція. |
оцінює проблему і відповідно до
цього ухвалює рішення (НЛ-4) |
1, 2, 6, 8, 9 |
|
23 |
Зображення різних сфер життя
(історії і сучасності, столиці і провінції, народних звичаїв і кола
культурних інтересів суспільства). |
оцінює проблему і відповідно до
цього ухвалює рішення (НЛ-4) |
1, 2, 5, 6, 8, 9 |
|
24 |
Художнє новаторство О. С.
Пушкіна (у жанрі, мові, авторській позиції, підході до зображення дійсності).
Образ автора. Традиції світової літератури і культури у
творі (вплив Дж. Байрона та ін.). |
оцінює проблему і відповідно до
цього ухвалює рішення (НЛ-4) |
1, 2, 5, 6, 8, 9 |
|
25 |
Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із
традиціями європейського романтизму (Дж. Байрона, Г. Гейне та ін.). |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1 |
1, 2, 3, 6, 8, 9 |
|
26 |
Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу».
Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. |
визначає тактику поведінки в
небезпечних ситуаціях (НЛ-3) |
1, 3, 5, 6, 8, 9 |
|
27 |
Складність образу Печоріна, його духовна
трагедія. |
визначає тактику поведінки в
небезпечних ситуаціях (НЛ-3) |
1, 3, 5, 6, 8, 9 |
|
28 |
Новаторство Лермонтова в жанрі
роману. |
оцінює проблему і відповідно до
цього ухвалює рішення (НЛ-4) |
1, 5, 6, 8, 9 |
|
29 |
Контрольна робота. Взаємодія
романтизму і реалізму. Тест. |
1, 9 |
|
|
30 |
Позакласне читання. Е. Сігел
«Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання. |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1 |
1, 5, 6, 8, 9 |
|
31 |
Позакласне читання. Е. Сігел
«Історія одного кохання». Проблеми життя і смерті, любові і відданості у
творі. |
усвідомлює взаємозв’язок людини
і навколишнього середовища (НЛ-1 |
1, 5, 6, 8, 9 |
|
32 |
Систематизація і узагальнення
вивченого у І семестрі. |
1, 4, 6, 9 |
|
Погоджено __________________________
Директор ___ ________________________