04.01.22

КП для 10 класу на ІІ семестр (рівень стандарту)

 


10 клас

Дата

Тема

Ключові компетентності

Роман XIX ст.

1

 

Творчий шлях Стендаля, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст.

1: пояснює суть поняття «роман»;

3: установлює причиново-наслідкові зв’язки між типовими характерами й типовими обставинами їх формування;

4: коментує та аналізує різні інтерпретації та оцінки критиків щодо прочитаних романів;

5: використовує цифрові технології для створення презентацій за прочитаними творами;

6: використовує словники, довідники для здобуття теоретичних знань про розвиток жанру роману;

7: створює обкладинку або рекламу улюбленого роману, коментує свій задум;

8: аналізує вплив соціуму на особистість;

висловлює власну думку щодо суспільних і моральних питань, порушених у прочитаних творах;

9: зіставляє прочитані твори з екранізаціями, ілюстраціями тощо, критично оцінює їх.

 

2

 

Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне».

3

 

Образ Жульєна Сореля. Зображення соціального середовища у творі. Символіка

4

 

Розвиток мовлення. Інстаграм (Фейсбук)-сторінка Жульєна Сореля.

5

 

Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману. 

6

 

Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея».

7

 

Розвиток мовлення. Усний твір «Еволюція образу Доріана Грея».

8

 

Система образів.  Роль фантастики у творі. Символіка.

9

 

Контрольна робота. Твір-роздум на одну із запропонованих тем за романами Стендаля та               О. Уайльда.

Перехід до модернізму. Взаємодія символізму і імпресіонізму в ліриці

10

 

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

1: знає та інтерпретує українські переклади творів поетів;  

2: читає й інтерпретує оригінали віршів іноземною мовою;

3: визначає у прочитаних творах символи, створює їхні графічні зображення, тлумачить їх;

4: cкладає тези (лекції вчителя чи власного виступу);

5: здійснює (за допомогою цифрових технологій) пошуково-дослідницьку діяльність у літературній царині;

6: використовує літературознавчі словники, енциклопедії та інші види джерел;

7: навчається цінувати власну свободу, ініціативність, обстоює власні позиції;  

8: доводить значення краси мистецтва для розвитку особистості сучасної людини й світу; 

9: усвідомлює зв’язок літератури й живопису, літератури й музики на етапі раннього модернізму; 

10: визначає засоби художньої виразності для створення пейзажів у ліриці й образотворчому мистецтві. 

 

11

 

Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. 

12

 

Естетичні погляди Поля Верлена у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.   

13

 

Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття

14

 

М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

1: пояснює значення назви твору у зв’язку з його ідейно-художнім змістом;

3: установлює причиново-наслідкові зв’язки між мотивами та діями героїв;

4: знаходить у творі образи та символи, пов’язані зі світом природи та людської діяльності, розкриває їхній зміст і роль у тексті;

5: складає план тексту (простий, складний, цитатний);

6: використовує додаткову літературу, пошукові системи для отримання нових знань;

7: пропонує власні ідеї щодо розв’язання питань, порушених у творах «нової драми»;

8: усвідомлює взаємозв’язок між розвитком суспільства і літературою;

9: зіставляє літературні твори з їхніми екранізаціями та театральними виставами.

15

 

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії Моріса Метерлінка «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики.

16

 

Символіка образів. Трактування фіналу.

Сучасна література в юнацькому читанні

17

 

Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».

1: висловлює враження щодо прочитаного зв’язною українською мовою;  

2: користується іноземними порталами й виданнями сучасної літератури;

3: виявляє здатність до абстрактного мислення;

установлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями художнього твору, етапами еволюції героя (героїні),  змінами ставлення до нього (неї) інших персонажів;

4: здійснює пошукову діяльність, словесно оформлює результати дослідження;

5: використовує інтернет-ресурси для отримання нових знань;

6: самостійно визначає власну читацьку траєкторію;

7: створює рекламу, рецензію улюблених сучасних творів;

8: виявляє актуальні проблеми сучасного світу в прочитаних творах;

9: сприймає твори сучасної літератури в контексті культури  країни, яку репрезентує художній твір;

10:осмислює цінність життя;

усвідомлює переваги й ризики інформаційної доби для особистості.

 

18

 

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.   

19

 

Позакласне читання. Йоанна Яґелло  «Кава з кардамоном». Проблема батьків і дітей.

20

 

Контрольна робота. Перехід до модернізму. Взаємодія символізму і імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні. Тест.

21

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.